برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت اعلام شد آیت‌الله علم‌الهدی: سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است میزبان کریم روایتی شنیده نشده از سازندگان و بانیان قدیمی‌ترین کاشی‌های حرم مطهر رضوی نتیجه دوری از نماز نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد کلینیک مجازی مرکز مشاوره آستان قدس در سال جاری راه اندازی می‌شود آیت‌الله علم‌الهدی: تکلیف مدیران شهری، گره‌گشایی از زائران امام هشتم (ع) است | ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی وعده صادق؛ عملیات تنبیهی ایران اسلامی نگاهی به جایگاه کار و کارگر در فرهنگ دینی| دستانی که آتش به آنها نمی‌رسد عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است | نیازمند تقویت قدرت اقناع در دولت هستیم نقش مشاور در ارتقای سلامت جامعه انکارناپذیر است | مردم به مشاوران دارای پروانه تخصصی مراجعه کنند درباره آیت ا... محمدجواد انصاری همدانی، فقیه و عارف معاصر شیعه| در هوای عشق او پر می‌زنم تا عرش اعلی خدا سر کار هم با ما همراه است اهمیت حقوق مردم در قبال یکدیگر در کلام وعاظ| هر چه کنی، به خود کنی خیرین سلامت در حوزه خدمات مشاوره‌ای نقش ویژه‌ای دارند
سرخط خبرها

تشریح جزئیات ویژه برنامه‌های میلاد ابن‌الرضا (ع) در حرم مطهر رضوی

  • کد خبر: ۲۰۷۳۰۵
  • ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
تشریح جزئیات ویژه برنامه‌های میلاد ابن‌الرضا (ع) در حرم مطهر رضوی
همزمان با دهم رجب المرجب ولادت با سعادت امام جواد (ع) ویژه برنامه‌های متنوعی در شب و روز میلاد از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در حرم علی بن موسی الرضا (ع) تدارک دیده شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، به جزئیات این برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: یکشنبه اول بهمن ماه مصادف با شب میلاد حضرت جواد (ع) مراسم ویژه‌ای پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور زائران و مجاوران در رواق بزرگ امام خمینی (ره) حرم مطهر تدارک و پیش‌بینی شده است.


حجت‌الاسلام و المسلمین حسین شریعتی‌نژاد تصریح کرد: آغاز گر این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، قرائت زیارت امین الله توسط مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) جعفر ملائکه است که با زمزمه خوانی امیر کرامتی و سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین شهاب مرادی ادامه خواهد یافت.
وی همچنین نغمه‌خوانی سید مهدی ذاکری فرد، اجرای گروه سرود گلدسته‌های حرم و مدیحه‌سرایی مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) حاج علی اکبر حائری و سید امیر احمدنیا را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته در شب میلاد این امام همام برشمرد.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، با اشاره به ویژه برنامه‌های صبح میلاد امام جواد (ع) گفت: این مراسم نیز از ساعت ۹:۳۰ با قرائت آیات روح بخش کلام الله مجید آغاز خواهد شد و ضمن بیان احکام توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا موسوی بایگی، گروه سرود گلدسته‌های حرم به اجرای برنامه می‌پردازند.
وی تصریح کرد: در ادامه این مراسم نیز محمد جواد کارگر به دکلمه‌خوانی می‌پردازد و مدیحه‌سرایی محمد جعفرنژاد و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی واعظ موسوی پایان بخش این مراسم است.
حجت الاسلام و المسلمین شریعتی‌نژاد در ادامه زمان برگزاری ویژه برنامه شام میلاد را از ساعت ۱۸ اعلام کرد و افزود: در این مراسم نیز زائران و مجاوران پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در رواق بزرگ امام خمینی (ره) از برنامه‌هایی که ویژه آنان تدارک دیده شده است، بهره‌مند می‌شوند.
وی اظهار کرد: آغاز گر این مراسم قرائت زیارت امین‌الله توسط جعفر ملائکه و نغمه خوانی سید مهدی ذاکری فرد است و در ادامه نیز زائران از سخنان حجت‌الاسلام و المسلمین شهاب مرادی بهره‌مند می‌شوند.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، شعرخوانی آئینی محمد جواد خراشادی‌زاده، همخوانی گروه سرود گلدسته‌های حرم، مدیحه‌سرایی علی اکبر حائری، سید رضا حسینی و محمد صالحی از مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) و همچنین قرائت حدیث شریف کساء توسط سید رضا حسینی را از دیگر برنامه‌های اجرایی این مراسم ذکر کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->